بخش‌های اصلی

    

دریافت اطلاعات پایگاه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 3336 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 18 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 5379863 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 485 بازدید

نماد اعتماد الکترونیک

دومین مجمع عمومی انجمن برگزار شد

  دومین مجمع عمومی انجمن ایرانی مطالعات جهان روز سه شنبه ۲۴ بهمن ۹۱ در تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد .

AWT IMAGE

  ابتدا دکتر سعیدرضا عاملی، رئیس هیات مدیره انجمن، به بیان سخنانی درمورد نقش، جایگاه و نحوه فعالیت های انجمن پرداخت. دکتر عاملی ضمن اشاره به نیاز کشور به شناخت کشورهای جهان از جنبه های گوناگون بر ضرورت در نظر گرفتن نکات زیر در فعالیت های انجمن تاکید کرد: ریل گذاری فکری در حوزه مطالعات بین المللی، با هم بودن، همکاری، تبادل فکری و تولید محتوای مفید و موثر برای گشودن گره های فرهنگی. ایشان همچنین با ابراز رضایت از مسیر طی شده انجمن، این حرکت را رو به رشد توصیف کرد.

AWT IMAGE

  در ادامه دکتر جواد شعرباف (مدیر اجرایی انجمن)، گزارشی از فعالیت های انجمن در سال علمی ۹۰-۹۱ ارائه کرد. این گزارش شامل مروری بر فرایند تاسیس و عملکرد انجمن در زمینه های توسعه ساختاری، علمی و پژوهشی بود. همچنین فهرستی از همایش ها، نشست ها، تفاهم نامه های همکاری و برنامه های انجمن تا پایان سال جاری ارائه شد.

AWT IMAGE

 در این جلسه همچنین دکتر سلطانی نژاد، عضو هیات مدیره انجمن، توضیحاتی درباره برنامه انجمن برای برگزاری کارگاه های مجازی ارائه کرد. ایشان به تلاش انجمن برای برگزاری کارگاه های آموزشی از طریق کلاس های آنلاین و مجازی اشاره کرد و گفت می توان از افراد برجسته در کشورهای دیگر که در زمینه مطالعات کشورشناسی کار کرده اند دعوت کرد تا بصورت آنلاین کارگاه ها را برگزار کنند.

AWT IMAGE

  دکتر اسدالله اطهری، یکی دیگر از اعضای هیات مدیره انجمن، نیز در سخنانی به این نکته اشاره کرد که انجمن ها را نباید از بالا اداره کرد نهادها باید از درون دانشجویان اداره شوندو بهتر است اساتید دانشکده مطالعات جهان و گروه ها نیز با انجمن تعامل داشته باشند.

AWT IMAGE

  در ادامه اسناد راهبردی، پنج ساله و سند توسعه روابط بین المللی انجمن و نیز برنامه های اجرایی سال ۱۳۹۲ که پیش تر از طریق ایمیل برای اعضا ارسال شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق برنامه، اعضای انجمن درباره برنامه های پیشنهادی و اصلاحات متناسب به بحث و تبادل نظر پرداختند و سپس در حضور نماینده کمیسیون رای گیری انجام شد و اسناد مذکور به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت. در این جلسه همچنین فرم های نظرسنجی در باره فعالیت های انجمن در یک سال گذشته توزیع و توسط اعضا تکمیل شد.

آلبوم عکس های مجمع



دفعات مشاهده: 7054 بار   |   دفعات چاپ: 1227 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 57 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن ایرانی مطالعات جهان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | Iranian World Studies Association

Designed & Developed by : Yektaweb