بخش‌های اصلی

    

دریافت اطلاعات پایگاه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 2435 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 40 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 4759975 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 1484 بازدید

نماد اعتماد الکترونیک

دوره عالی تخصصی دیپلماسی ورزشی برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/6/7 | 

دوره عالی تخصصی «دیپلماسی ورزشی» برگزار می شود

در میان همه بازارهای تولید در گستره جهانی به نظر می رسد، ورزش پدیده ای است که هنوز نمی توان برای آن نسخه مجازی تولید کرد. این کالای سنتی در دنیای مدرن همچنان توانسته جایگاه اصیل و موقعیت سنتی_ مدرن خویش را همزمان حفظ کند و گرچه در جریان ظهور کرونا لطمه سنگینی متحمل شد اما همچنان مطلوب و محبوب باقی مانده است. در فضای مدرن ورزش به کالایی پر زرق و برق و جذاب که می تواند ثروت و شهرت و محبوبیت و سرمایه اجتماعی تولید کند تبدیل شده و در اختیار بنگاه‌های تجاری و اقتصادی برای کسب سود و انباشت سرمایه قرارگرفته‌اند. ورزش که می‌تواند ابزاری مفیدی که می تواند به خوبی  در خدمت منافع عمومی و فرهنگی قرارگرفته و در پیشبرد اهداف و منافع ملی موثر باشد و صلح و دوستی را برای جهانیان به ارمغان آورد. متصدیان سیاست خارجی کشور می‌توانند با تدوین و اجرای دیپلماسی ورزشی فعال، تا حد زیادی در دستیابی به اهداف و منافع ملی و توسعه صنعت نوپای گردشگری ورزشی و در نتیجه ارتقا اقتصاد ملی گام‌های بلندی بردارند و سیاست خارجی کشور را بر سکوی اول رقابت‌های بین‌المللی در دستیابی به قدرت ملی و توسعه ورزش محور قرار دهند. دانشگاه تهران در راستای بین‌المللی کردن دانشگاه از سویی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش، باب جدیدی را در تعامل با نهادهای مختلف با هدف کمک به تامین اهداف و منافع گشوده است. برگزاری دوره‌های بلندمدت دیپلماسی با هدف برطرف کردن معضلات کشور در عرصه بین‌المللی و آموزش فعالیت در گستره جهانی، یکی از مهم‌ترین روش‌های تحقق اهداف کلان در حوزه بین‌الملل است.

همزمان با ظهور و گسترش جهانی‌شدن، دیپلمات‌ها به تنهایی قادر به پیشبرد اهداف ملی و سیاست‌های کشور نبودند و در این زمان بود که سازمان‌های غیردولتی، شرکت‌های چندملیتی، سازمان‌های بین‌المللی و حتی شخصیت‌های بانفوذ به منزله بازیگران جدید در عرصه بین‎المللی ظاهر شدند. یکی از این بازیگران بسیار پرطرفدار، ورزشکاران و دست‌اندرکاران حوزه ورزش بودند. امروزه به دلیل اهمیت یافتن دیپلماسی ورزشی، بازیگران مطرح و فعالان این حوزه باید به آموزش های مرتبط با این حوزه آشنا و نسبت به کاربرد آن در صحنه عمل و روابط بین ملت ها، به خوبی آماده باشند. به دلایل ذیل می‌توان مشارکت در دوره‌های دیپلماسی ورزشی را مفید و موثر دانست:

- تعریف و تبیین مفهوم دیپلماسی ورزشی

- چگونگی ایجاد قواعد و ضوابط و چارچوب مشخص برای اهداف دیپلماتیک ورزش

- چگونگی انتخاب هدفمند، خلاقانه و صحیح ظرفیت های ورزش در پیشبرد دیپلماسی

- آشنایی با آداب و الزامات شرکت در مجامع بین المللی و تصمیم گیری های ورزشی

- آشنایی با أصول و قواعد تعاملات بین‌المللی در سطح جهانی

- چگونگی تدوین و اجرای برنامه جامع و علمی در جهت گسترش و ارتقای دیپلماسی ورزشی

- ارائه راهکارهای مهم در توانمندسازی و تقویت دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی

- جلب و جذب فعالان جهانی با هدف کاستن از ابهامات و نگرانی‌ها و بازنمایی منفی درباره ایران

- جذب منابع ارزی پاک از محل بازاریابی محصولات و تولیدات ورزشی ایران در مجامع بین‌المللی

- شناخت سازوکارهای حاکم بر مجامع و رقابت‌های بین‌المللی و چگونگی حضور فعال و موثر در آنها

- انتقال پیام‌های شفاف در دفاع از منافع کشور و ملت ایران

اطلاعات دوره عالی تخصصی دیپلماسی ورزشی
زمان: چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰
مکان: دانشکده مطالعات جهان (دانشگاه تهران) 
نحوه برگزاری: حضوری و مجازی
شهریه: دوره حضوری ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
          دوره مجازی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
          ۱۰ درصد تخفیف برای دوره مجازی ویژه دانشجویان،‌اعضای انجمن های علمی و معرفی شدگان فدراسیون ها (فقط برای دوره مجازی)

 

لینک ثبت نام عموم شرکت کنندگان (حضوری و مجازی)
 


دفعات مشاهده: 61 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دوره عالی تخصصی دیپلماسی تجاری: توسعه تجارت با قطر برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/4/18 | 

 

دوره عالی تخصصی «دیپلماسی تجاری: توسعه تجارت با قطر» برگزار می شود


سلسله برنامه های تجارت بین الملل موسسه دانش پذیران مطالعات جهان در دانشکده مطالعات جهان (دانشگاه تهران) به عنوان یک برنامه راهبردی با هدف توانمند سازی اکوسیستم اقتصادی کشور به منظور توسعه تعاملات تجاری با کشورهای جهان در حوزه دیپلماسی تجاری طراحی شده است. در این سمینارها  کلیه مباحث مرتبط با تجارت و تعامل اقتصادی با هر یک از کشورها به صورت جداگانه تشریح می شود. علاوه بر آموزش و انتقال تجربه، شرایط لازم برای شبکه سازی شرکت کنندگان و اجتماع سازی به منظور هم افزایی، مهیا شده است.

کشور قطر به عنوان یکی از کشورهای همسایه مسلمان، با  انباشت سرمایه مناسب، منابع انرژی غنی و موقعیت استراتژیک در حوزه تجارت بین الملل و ترانزیت هوایی، پتانسیل مناسبی برای توسعه تعاملات اقتصادی دارد. با توجه جهت گیری با ثبات و بی طرفانه قطر در حوزه روابط بین الملل در سال های گذشته  و امکان نقش آفرینی این کشور در توسعه روابط اقتصادی کشور با  منطقه و جهان و همچنین با توجه به برگزاری جام جهانی فوتبال به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان، فرصت های ویژه ای در توسعه روابط اقتصادی و تجاری با این کشور نهفته است. لذا با توجه به  افق ترسیم شده برای همکاری دو کشور در سال های آینده اهمیت برگزاری رویدادهایی با موضوع توسعه تعاملات تجاری میان دو کشور بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. سمینار تخصصی توسعه تجارت با قطر، با هدف ایجاد دانش و انگیزه برای توسعه این تعاملات برنامه ریزی شده است. 

« دوره عالی  تخصصی توسعه تجارت با قطر » با بهره گیری از  اساتید مجرب، بازرگانان موفق و نماینده نهادهای سیاست گذار و تسهیل گر، توسعه تعاملات متوازن میان دو کشور را هدف گرفته است. در این سمینار کلیه مباحث مرتبط با تعامل تجاری با فطر به صورت فشرده بحث شده و زمینه های شبکه سازی و پیگیری مباحث در قالب همکاری های بلند مدت میان فعالان اقتصادی در کشور فراهم شده است. همچنین با توجه به پیشرفت پر شتاب فناوری در دو کشور، مباحث مرتبط با اکوسیستم فناورانه  و نحوه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در این حوزه مطرح خواهد شد. امید است این گام کوچک زمینه ساز حرکت های بزرگ در آینده شود.

 

محورهای سمینار:

- معرفی کلی کشور قطر و بررسی تخصصی اقتصاد آن کشور

- ویژگی های بازار مصرف قطر

- معرفی اولویت های استراتژیک و نقشه راه قطر

- چگونگی اخذ اقامت و سفر به قطر 

- معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری و محصولات مورد نیاز در قطر

- نحوه ثبت شرکت، امور مرتبط با مالکیت فکری، امور حقوقی و آشنایی با انواع قراردادها

- بررسی بسترهای تجارت الکترونیک در قطر و نحوه فعالیت در این حوزه

- معرفی راه های حمل و نقل و شرکت های معتبر فعال در این حوزه 

- معرفی راه های انتقال پول بین دو کشور

- ارائه تجربیات افراد متخصص از نحوه تجارت با قطر و بازاریابی محصولات و خدمات در این کشور

- بررسی فضای صادرات/ واردات خدمات فناوری اطلاعات، سرگرمی و بازی های کامپیوتری، خدمات فنی و مهندسی

-  معرفی اکوسیستم استارتاپی قطر و بررسی راه های توسعه روابط علمی و فناورانه میان دو کشور

- معرفی شرکت های سرمایه گذاری و فرآیند جذب سرمایه از قطر

- فرصت های برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر برای ایران

 

مزایای شرکت در سمینار:

-  آموزش فشرده و کاربردی مبانی تجارت با قطر

- شبکه سازی و تبادل اطلاعات 

- آشنایی با فعالان بازار و تبادل تجربه

- ارائه گواهینامه دانشکده مطالعات جهان (دانشگاه تهران)

زمان: چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰            
مکان: تهران، خیابان کارگر شمالی،‌بالاتر از خیابان پانزدهم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، دانشکده مطالعات جهان

 

 

دفعات مشاهده: 163 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ثبت نام دوره آموزش زبان ژاپنی برای ترم تابستان ۱۴۰۱ آغاز شد

 | تاریخ ارسال: 1401/4/4 | 
باسمه تعالی

ثبت نام دوره آموزش زبان ژاپنی برای ترم تابستان ۱۴۰۱ آغاز شد.

متقاضیان محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تعیین سطح و ثبت نام به کانال دوره ها در تلگرام به نشانی  iwsa_Japanese مراجعه کنید یا به ادمین کانال پیام دهند.


دفعات مشاهده: 239 بار   |   دفعات چاپ: 54 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دوره عالی تخصصی دیپلماسی سلامت: گردشگری سلامت برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/4/1 | 

دوره عالی تخصصی دیپلماسی سلامت با محوریت گردشگری سلامت برگزار می شود
 

یکی از مهمترین موضوعاتی که در دو دهه اخیر مورد توجه قرار گرفت جایگاه نظام سلامت ایران در میان کشورهای خاورمیانه است. در قیاس با عموم کشورهای منطقه و خارج از آن، نظام سلامت کشور از موقعیت ممتاز و برجسته ای برخوردار است و همین موقعیت مطلوب، زمینه را برای قرار گرفتن ایران در میان مهمترین کشورهای مقصد سلامت در منطقه قرار داده است. این موضوع فواید بسیاری را در بردارد. برتری قابل توجه وضعیت بهداشت و سلامت در ایران و زیرساخت ها و نظام سلامت قوی و با پشتوانه و دارای قدمت این کشور را به یکی از مقاصد معتبر، در دسترس، ارزان و قابل اعتماد سلامت تبدیل کرده است. این ویژگی به ابزاری پر قدرت در خدمت منافع و اهداف دیپلماسی عمومی کشور در آمده و بخوبی می تواند نقش و جایگاه منطقه ای و برتر ایران در میان کشورهای منطقه را دوام و قوام بخشد. دیپلماسی عمومی مبتنی بر سلامت و به عبارت بهتر و دقیق تر کاربست دیپلماسی سلامت محور فواید عدیده‌ای برای کشور دارد که به برخی از آنها به اختصار اشاره می‌شود:

- گسترده شدن حوزه تعاملات ملی و بین المللی ایران از مسیرهای سلامت محور

- ایجاد پیوندهای مختلف میان نهادها و اقشار مرتبط با حوزه سلامت با دیگران و بسط تعاملات فراملی

- افزایش توان و اقتدار ملی با تکیه بر دیپلماسی عمومی و مقابله با تحریم با هدف منزوی کردن ایران از جامعه جهانی

- ارز آوری مناسب، معتبر، مستمر، پایدار و پرقدرت برای کشور

- ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای فعالان حوزه سلامت در هر دو بخش دولتی و خصوصی

- افزایش توسعه کسب و کارهای مرتبط با حوزه سلامت در بخش های حاشیه ای

- افزایش اعتبار و پرستیژ علمی و سیاسی و کمک به ارتقا و بهینه سازی سیاست های سلامت محور
 

به دلایل ذیل می توان برگزاری دوره های تخصصی عالی دیپلماسی سلامت را ضروری دانست:
 

- مفهوم دیپلماسی سلامت، موضوعی میان رشته ای است و ترکیبی از مهارت های دیپلماسی و فن مذاکره و تعامل با دانش و تخصص در حوزه سلامت

- ضرورت توسعه بخشیدن به فعالیت های بین المللی بخش خصوصی در حوزه سلامت و کمک به ارتقای وضعیت اقتصاد سلامت کشور در تعامل با همسایگان و دیگران

- آشنا کردن فعالان این حوزه با روندها و جریان های حاکم و سازوکارهای مسلط فکری و نظری در حوزه سلامت بین الملل

- فراهم کردن بسترهای لازم برای برقراری ارتباط هدفمند با همتایان فعال در حوزه سلامت و استفاده از تجارب عملی آنان به منظور بهبود وضعیت سلامت در کشور

- معرفی سازمان ها و نهادهای بین المللی و آشنایی با سازوکارهای حاکم بر آن و تقویت بنیه کارشناسی برای حضور در این مجامع

- شناخت لوازم و الزامات شرکت در مجامع جهانی و منطقه ای سلامت محور با هدف دفاع از منافع ملی

- آشنایی با فن مذاکره و أصول قرارداد نویسی و تعاملات تجاری در حوزه سلامت

نخستین دوره دیپلماسی سلامت موسسه دانش پذیران مطالعات جهان به شرح زیر برگزار خواهد شد:


 

استادان سمت موضوع تدریس
دکتر محمدحسین نیک نام

مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت
دیپلماسی سلامت: فرصت ها و چالش
  دکتر محمد پناهی

عضو شورای عالی سیاستگذاری جامعه گردشگری سلامت ایران،
 دبیرکمیته مشترک گردشگری دفترطب ایرانی وزارت بهداشت
رییس مرکز توسعه فناوری های هوشمند گردشگری سلامت جامعه گردشگری الکترونیک ایران
جایگاه دیپلماسی گردشگری سلامت در ایران و جهان
دکترسعید هاشم زاده

رئیس سابق اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت
مشاور و فعال صنعت خدمات سلامت بین الملل
کسب و کار گردشگری سلامت
ورود به کسب و کار گردشگری سلامت، الزامات و مجوزها، فنون اعتباربخشی بین المللی
آقای رضا جمیلی

دبیر سابق کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران و بنیانگذار مدتورپرس
زیست بوم گرشگری سلامت
مبانی، تعاریف، اکوسیستم کسب و کاری، بازیگران اصلی گردشگری سلامت
آقای  محمدهادی شجاری

رئیس هیات مدیره شرکت گشت سلامت آریا و بنیانگذار سیتوسا
بازاریابی گردشگری سلامت
استراتژی‌های بازاریابی در گردشگری سلامت ،کانال های فروش و تبلیغات، قیمت گذاری، برندسازی
دکتر امیر اصلان زاده

معاون گردشگری مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور
مشاور و فعال گردشگری سلامت
بررسی تجربه کشورهای منطقه و جهان در گردشگری سلامت

نحوه برگزاری: حضوری و مجازی
شهریه دوره حضوری: ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
شهریه دوره مجازی: ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
زمان: چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰
مکان: تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان پانزدهم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، دانشکده مطالعات جهان
 
برای ثبت نام در این دوره، فرم زیر را تکمیل و بسته به نحوه شرکت خود (حضوری یا مجازی)، یکی از گزینه های انواع ثبت نام را تکمیل بفرمایید:
 

دفعات مشاهده: 221 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دوره عالی دیپلماسی سینمایی برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1401/3/18 | 
دوره عالی دیپلماسی سینمایی برگزار می شود
 
 با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت – هنر سینما در همه جنبه ها اعم از تکنیک، روایت و اقتصاد، سینماگران و پژوهشگران سینمای ایران برای راه یابی به بازارهای جهانی فیلم راهی به جز آموختن مولفه های بین المللی سینما ندارند. در این دوره مهمترین مولفه های اساسی جهانی شدن (تولید، فیلمنامه نویسی، بازاریابی و اقتصاد سینما) تدریس و بررسی می شوند.
 
مزیت دوره:
 
شرکت کنندگان دوره، در بازه ای فشرده مهمترین مفاهیم تئوری و عملی جهانی شدن - از پیش تولید تا پخش جهانی - را می آموزند. اساتید دوره برترین های حوزه خود در هر دو بخش تئوری و عملی می باشند که سابقه تحصیل در برترین دانشگاههای جهان و نیز سابقه تدریس و کار عملی در برترین حوزه های آکادمیک و میدانی سینمای ایران را دارا می باشند.
 
مدرسان سوابق مدرس عنوان درس
دکتر  رائد فرید زاده

  • فارغ التحصیل رشته های اقتصاد نظری، ادبیات آلمانی، ادبیات تطبیقی و فلسفه از دانشگاه های تهران، وین و برلین.
  • عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی دبیر شورای عالی بین الملل سینمای ایران و معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی  
چگونه برای بازارهای جهانی فیلم تولید کنیم
امیرحسین علم الهدی
 
  • کارشناس ارشد اقتصاد سینما 
     
  • مدیر مسئول موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان
مولفه های بین المللی اقتصاد فیلم
 
علی شاه محمدی
  •  فارغ التحصیل کارگردانی فیلم از دانشگاه سنت لوکاس بلژیک، فیلم و تئاتر مجارستان و لوزافونای پرتقال و ادبیات دراماتیک
  • مدرس فیلمنامه نویسی دانشگاه هنر، بنیانگذار آکادمی فیلمنامه نویسی "نون و قلم" و مشاور تخصصی فیلمنامه
  • کارگردانی پانزده فیلم داستانی و مستند، دریافت پنج جایزه بین المللی،
  • نویسندگی دهها فیلمنامه و طرح فیلمنامه، تدوین سه فیلم سینمایی
  • مدیریت آموزش مدرسه ملی سینمای ایران، مدیریت کارگاههای آموزشی بخش ملی جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان از سال ۹۷ تا کنون،
  • عضویت در شورای انتخاب و داوری چندین جشنواره فیلم و فیلمنامه
چگونه برای بازارهای جهانی فیلمنامه بنویسیم
مسیح شریف
  •  فارغ التحصیل اقتصاد گردشگری با پژوهش در فیلم‌ توریسم از دانشگاهUIB اسپانیا و مدیریت دانشکده ECO
  • متخصص تقدیر شده مدیریت بازاریابی، تبلیغات و دیپلماسی عمومی با فعالیت عملی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری، داور، مشاور و
  • مدرس در همکاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان توسعه تجارت، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان جهانی گردشگری ملل متحد(UNWTO)  در مادرید
  • تهیه کننده اجرایی  فیلم " تهران بلوز "
  • (نامزد دریافت جایزه " گویا " برای بهترین فیلم مستند سال ۲۰۲۱ اسپانیا)
مولفه های بازاریابی بین المللی فیلم
 
شرح دروس:
۱. چگونه برای بازارهای جهانی فیلم تولید کنیم
بسیاری از سینماگران ما (اعم از با تجربه یا تازه کار) به دلیل عدم وجود مفاهیم اساسی تولید فیلم برای بازارهای بین المللی در واحدهای آموزشی موسسات آکادمیک و غیر آکادمیک، آشنایی چندانی با این مولفه ها ندارند. مولفه هایی که تاثیر بسیاری زیادی در موفقیت سینماگران در عرصه های بین المللی دارند.
آقای دکتر رائد فریدازده پس از سالها فعالیت در واحدهای بین الملل سینمای ایران، با این مفاهیم آشنایی کامل دارند. شرکت کنندگان در این سمینار، از کوله بار آکادمیک و تجربی ایشان اصول اساسی تولید فیلم برای بازارهای بین المللی را می آموزند.
۲. مولفه های بین المللی اقتصاد فیلم
اقتصاد علمی حلقه گمشده تقریبا همه فعالیتهای کشور ماست. نگاه اقتصادی به سینما نیز به عنوان زیر مجموعه ای از بخشهای گوناگون صنعت ما، سالهاست که از سینمای ما رخت بسته.
آقای امیر حسین علم الهدی با سابقه تحصیل در رشته اقتصاد، نگارش صدها مقاله و گزارش درباره اقتصاد سینمای ایران و تجربه گرانقدر مدیریت سینمای هنر و تجربه، شرکت کنندگان دوره را با مفاهیم علمی و عملی اقتصاد سینما آشنا می سازند.
شرکت کنندگان دوره اعم از فیلمساز، تهیه کننده، پخش کننده و دانشجوی سینما نیاز مبرم به آموختن این آموزه ها دارند تا با کاربست آنها در فعالیت هنری خود، بتوانند وجه اقتصادی و سود آور فعالیت خود را نیز ارتقاء بخشند.
۳. چگونه برای بازارهای جهانی فیلمنامه بنویسیم
" برای ساختن یک فیلم خوب به سه چیز نیاز است: فیلمنامه، فیلمنامه، فیلمنامه"  (آلفرد هیچکاک).
سینمای ما مسائل سخت افزاری و نرم افزاری کم ندارد. اما آقای علی شاه محمدی مدرس و مشاور باتجربه فیلمنامه باور دارند با همین امکانات موجود می توان فیلمهای بسیار بهتری ساخت زیرا تجربه کارشناسی و مشاوره صدها فیلمنامه اثبات نموده که مسائل اساسی فیلمهای سینمای ایران به هنگام تولید و پخش از فیلمنامه های ضعیف می آیند. اصلاح، بهبود و ارتقاء فیلمنامه نیاز به هزینه ندارد. امری که متاسفانه سینماگران ما از آن غافلند.
بررسی فیلمهای موفق سینمای جهان اثبات می کند که همه موفقیتهای تجاری و هنری این فیلمها از فیلمنامه خوب آغاز می شود و به فروش عالی و جوایز بین المللی منتهی می شود.
آقای علی شاه محمدی با سابقه بیست سال نگارش فیلمنامه و ساخت فیلم در ایران و اروپا، تجربیات ارزشمند خود برای نگارش فیلمنامه هایی که موفقیت تجاری و هنری توامان برای سازندگان فیلمها به ارمغان بیاورند را در اختیار شرکت کنندگان دوره قرار می دهند.

۴. مولفه های بازاریابی بین المللی فیلم
قدمت سینما در ایران همپای قدیمی ترین کشورهای صاحب صنعت سینمای می باشد اما پخش فیلم در کشور ما هنوز به سبک سالهای آغازین سینماست و پخش بین المللی هم که تقریبا در سینمای ما وجود ندارد.
این عرصه ایست که راههای نرفته و کارهای نشده در آن بسیار است و حیطه بسیار بکری برای موفقیت در اختیار سینما گران قرار می دهد.
آقای مسیح شریف، فعال توانمند حوزه پخش بین المللی فیلم و گردشگری، حاصل سالها تجرببات تحصیلی و عملی خود در عرصه های بین المللی پخش فیلم با توجه به اقلیم خاص ایران را در اختیار شرکت کنندکان قرار می دهند.


زمان:  پنجشنبه و جمعه ۲ و  ۳تیر ۱۴۰۱
نحوه برگزاری: حضوری و مجازی
مکان: تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان پانزدهم، پردیس شمالی دانشگاه تهران، دانشکده مطالعات جهان
شهریه: حضوری ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
           مجازی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
 برای ثبت نام به سایت موسسه دانش پذیران مطالعات جهان به نشانی https://wssi.ir مراجعه کنید.


دفعات مشاهده: 206 بار   |   دفعات چاپ: 52 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن ایرانی مطالعات جهان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 All Rights Reserved | Iranian World Studies Association

Designed & Developed by : Yektaweb